Zwrot / wymiana / reklamacje

 

Zwrot towaru

 

1. Klientowi przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni.

 

Formularz zwrotu

 

2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.

 

3. Towar zwracany powinien zostać opakowany i wysłany w sposób odpowiedni (pudełko odpowiednio zapakowane w folię, a dopiero potem zaklejone taśmą).

 

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Zakupiony towar należy zwrócić wraz z formularzem zwrotu (i dowodem zakupu) na poniższy adres:

 

          KTR Katarzyna Różycka

          ul. Spółdzielcza 10/30

          26-600 Radom

 

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, sklep GOHEELS zwraca równowartość nabytego towaru w ciągu 14 dni.

 

6. Paczki wysyłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

 

Wymiana towaru

 

1. W celu wymiany produktu Klient musi najpierw skontaktować się mailowo ze sprzedającym w celu rezerwacji wybranego rozmiaru. 

 

2. Koszt wymiany ponosi Kupujący. Numer konta na jaki należy dokonać zapłaty:

 

          KTR Katarzyna Różycka

          ul. Spółdzielcza 10/30

          26-600 Radom

 

Numer konta: 92 2490 0005 0000 4530 9867 7011

 

W tytule przelewu proszę podać: imię, nazwisko, numer ID zamówienia, informację "wymiana".

 

3. Przedmioty podelagające wymianie muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu, z metkami i w stanie bez widocznych śladów noszenia.

 

4. Do paczki należy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz karteczkę z informacją na jaki rozmiar produkt ma zostać wymieniony. 

 

Reklamacje towaru

 

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

 

Formularz reklamacji

 

2. Właściciel sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

3. Informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php#faq1366

 

4. Towar reklamowany powinien zostać opakowany i wysłany w sposób odpowiedni (pudełko odpowiednio zapakowane w folię, a dopiero potem zaklejone taśmą).

 

5. Towar wadliwy należy odesłać wraz z formularzem reklamacji (i dowodem zakupu) na adres:

 

          KTR Katarzyna Różycka

          ul. Spółdzielcza 10/30

          26-600 Radom

 

6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, naprawiony lub wymieniony towar zostanie odesłany na adres Klienta, a jeśli nie będzie to możliwe, Sklep zwróci zapłatę.

 

7. Paczki wysyłane z pobraniem nie będą przyjmowane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl